معرفی بهترین بازی های 2 نفره برای PS4
گیم واچ وبلاگی برای علاقه مندان به کنسول های بازی و جدیدترین اخبار و نقد و بررسی کنسول های گیمینگ
معرفی بهترین بازی های 2 نفره برای PS4
دو شنبه 23 خرداد 1401 ساعت 19:28 | بازدید : 125 | نویسنده : حسن | ( نظرات )

عناوین مختلفی برای کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 هستند که دو نفره هستند و در یک تصویر می توانید این بازی ها را دو نفره اجرا کنید و از آن لذت ببرید , در ادامه قصد در داریم بهترین و پرطرفدارترین بازی هایی که به صورت دو نفره می توان اجرا کرد را معرفی کنیم , سعی ما این بوده که این عنوان ها در سبک های مختلف و برای افراد در سنین مختلف باشد و همه بتوانند از این بازی ها را خریداری کنند و دو نفری آن ها را بازی کنند.

 

1 – معرفی بازی A Way Out

معرفی بازی دو نفره A Way Out

یکی از بهترین عناوین پلی استیشن 4 که حتما باید دو نفره باشید تا بتوانید وارد بازی شوید A Way Out نام دارد. موضوع این عنوان در زندان شروع می شود , شما دو کاراکتر هستید که با هم باید نقشه قرار از زندان را بکشید و دو نفره از زندان فرار کنید حال در این حین با چالش های مختلفی رو به رو می شوید که جذابیت زیادی برای شما خواهد داشت .

کارگردان و نویسنده ی این بازی جذاب و لذت بخش، جوزف فارس و استودیوی سازنده ی آن، Hazelight بوده است. تمام بازی های ویدیویی سعی دارند با سبک های متفاوت و جدیدی باعث سرگرمی ما شوند؛ به طوری که از تجربه ی آنها لذت ببریم. معمولا مشکلاتی در بخش های مختلف بازی وجود دارند که این بسیار طبیعی است؛ اما در بعضی بازی ها نقاط قوت بیشتر از مشکلات بازی نمایان می شوند و این باعث محبوبیت آن بازی می شود. بازی A Way Out نیز مشکلات فنی ای دارد اما با این حال لحظات خوبی را برایتان می سازد.

لازم است بدانید که داستان این بازی بعد از فرار از زندان ادامه خواهد داشت و هر کدام از کاراکتر ها خط داستانی غیر مشابه خواهد داشت که در بازی آن را تجربه خواهید کرد.

جهت خرید و مشاهده نقد و بررسی کامل بازی دو نفره A Way Out می توانید وارد لینک زیر شوید : ( لازم به ذکر است این بازی برای PS4 ساخته شده است اما می توانید آن را در PS5 هم اجرا کنید و بدون هیچ مشکلی بازی کنید )

 

3 – معرفی بازی Mortal Kombat 11

معرفی بازی دو نفره mortal kombat 11

در این عنوان به صورت دو نفره در یک تصویر می توانید به دوئل با هم بپردازید . از نظر گرافیکی، این بازی صحنه‌ های بی‌ نظیری را برای مخاطبان به ارمغان می‌ آورد و در به ‌تکامل‌ رساندن جنبه‌ بصری، توانسته به‌ خوبی عمل کند. کسانی که از نسخه‌ های ابتدایی همراه بازی مورنال کامبت بوده‌اند، از فضای گرافیکی واقع‌ گرایانه‌ ی بازی، خون و خون‌ریزی‌ ها، دلیری‌ ها و مرگ‌ و میر های آن آگاه هستند؛ اما در نسخه‌ جدید، این کیفیت چندین‌ برابر شده و لحظاتی سرشار از ترشح آدرنالین را برای بازیکنان رقم می‌زند.

همچنین استدیوی ندررلم برای ارتقای بخش‌ های مکانیکی بازی نیز اندیشه‌ های نوینی پیشه کرده؛ به‌ طوری که در مورتال کامبت ۱۱ یک سیستم بی‌ نظیر و شفاف‌تر را به مخاطب ارائه داده که بازی برای مبتدیان نیز فارغ از سطح مهارت، لبریز از هیجان است و در بازی بخشی برای آموزش و ارتقاء مبتدیان وجود دارد. در Moral Kombat هیچ ‌گاه با افت فریم مواجه نخواهید شد و خیالتان راحت است که از این باگ‌ ها رهایی پیدا کرده‌اید.

همچنین ارتباط‌ های بین عناصر داستان و اتفاقات، روابط علت و معلولی در طول بازی و شخصیت ‌پردازی قوی توانسته Mortal Kombat را از سایر بازی‌ های مبارزه‌ ای همرده‌ی خود، متمایز کند‌. روایت این نسخه از بازی حول محور Radien است و او همچنان خلق و خوی تاریک خود را به ما مخاطب نشان می‌دهد. او برای ایجاد تغییر در سه نسخه اول، سفری را به گذشته پیش گرفته و در نسخه‌ ی یازدهم نیز شاهد رخدادهای قدیمی و مواجه شخصیت‌ ها با نسخه‌ ای دیگر از خودشان هستیم.

نقش کرونیکا در این داستان بسیار حائز اهمیت است؛ در اوایل داستان شاگرد شینوک می‌شود اما پس از یک‌ سری اتفاقات و شکست Shinnok و ترک میدان از جانب او، سرانجام کرونیکا تصمیم می‌گیرد زمان را به عقب برگرداند و تاریخ را مجدد آغاز کند‌.

 

منبع : https://alphagame.ir/introducing-the-best-two-player-games-for-ps4-and-ps5/


برچسب‌ها: بازی , بازی PS4 , PS4 ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گیم واتچ - اخبار و نقد و بررسی بازی های جدید و آدرس gamewatch.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.